Zwift: Sådan pauser du dit abonnement

Sommeren står for døren og mange vælger derfor at pakke hometraineren væk for en stund og nyder istedet at træne udendørs, er du én af dem – vil du måske også gerne have pauset dit Zwift abonnement, for der er jo ingen grund til at betale for noget man bruger, vel?

Heldigvis er det nemt at pause betalingen, ligesom det er nemt at gen-aktivere abbonementet når indendørs-sæsonen starter igen.

Sådan gør du

Log ind på Zwift.com, klik på “login” øverst i højre hjørne

Klik på dit profilbillede øverst i højre hjørne og klik på “My profile”

Vælg punktet “billing” under Zwift logo’et, øverst i midten.

Klik på teksten “Pause membership” lige under det store “Member” logo.

Når du er klar til at aktivere dit abonnement (og tilhørende betaling) er det samme procedure, så trykker du bare på “Activate” membership.

Tags fra indlægget
Mere fra Noel Juul Christensen
Test: De bedste håndtag til MTB
De fleste MTB’er leveres, fra fabrikken, med nogle helt almindelig håndtag, der...
Læs mere
Join the Conversation

2 Kommentarer

  1. says: Gerd

    Hej
    Jeg har forsøgt at pause/udmelde mig af Zwift. Jeg ved ikke om det er lykkes, da min konto nu er lukket. Jeg har ingen besked fået. Hvordan får jeg bekræftet dette og når kontoen er lukket nu, får jeg vel min penge retur for det indbetalte årsgebyr som lige er hævet? Jeg har skrevet utallige af steder, men får ingen respons desværre. Ærgelig det er så let at tilmelde men så svært at pause/afmelde, det gør at jeg ikke tilmelder næste vinter. Håber nogen kan assistere her?

    1. Hej Gerd

      Jeg tvivler stærkt på at du får “penge retur” fra Zwift, det har jeg aldrig hørt om, eller oplevet. Hvis du har slettet din konto ved jeg ærlig talt ikke hvad der sker, så tror jeg blot dit abb. går tabt, men hvis du har pauset (som vi guider til jer) så “strækkes” dit abonnement jo blot med de uger der pauses – det er den mest rigtige måde at gøre det på. At pause abb. bør være ligetil, hvis du følger guiden – jeg har selv netop gjort det af flere omgange her over forår og sommeren de uger hvor jeg ved jeg ikke bruger det.

      Vi har ikke mulighed for at hjælpe yderligere, du er nødt til at have fat i Zwift’s support – prøv at kontakt dem (på engelsk) her:
      https://www.zwift.com/eu/contact-us

      Med venlig hilsen

      Noel Juul Christensen
      CykelStart.dk

Leave a comment
Skriv et svar til GerdCancel comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.